BerGEMBIRAlah wahai insan kesayanganku....

Blog ini mama dedikasikan untuk semua anak2 mama..ketika blog ini mula dibuka (13/4/2011), mama sedang memiliki 2 cahayamata yang cukup COMEL dihati mama dan papa..Amal Musyreef dan Amal Reefqy.."sayang mama, ini blog untuk sayang berdua dan Insya-Allah bakal adik2 sayang..tiada kata dan perlakuan yang mama mampu samakan demi menggambarkan sayangnya mama terhadap kalian..HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI.."

Friday, November 9, 2012

Melewati Trimester Kedua

Semalam dalam mama dok berehat...tetiba aje mama satu gerakan dalam perut mama....oh so sweet...is it my baby saying hello to me?????
Mama sekarang dalam trimester kedua jadi perkembangan janin mama sudah memeberi respons kepada cahaya dan bunyi...dan mama juga akan dapat merasa gerakan bayi mama...Kepada ibu2 yg mengalami alahan..kebanyakannya sudah beransur ok..Alhamdulillah mama tidak pernah mengalami alahan..cuma keletihan biasa sahaja...Sesungguhnya bagi mama gerakan dari baby memberikan satu kelegaan dan perasaan yg sukar utk digambarkan...terlalu istimewa..


kehamilan13-1
Gambaran keadaan bayi ketika trimester kedua...

Cepat aje rasanya masa berlalu...

1 comment:

  1. tahniah..bestnyer ase mase pregnant ni kan..nisa br je misscariege dikala usia kandungan 8-12 mgu...tp ape pun doakan yg terbaik untuk simple mama kita ni :)

    ReplyDelete